- clientul suporta toate cheltuielile legate de refacerea documentelor, cheilor, accesoriilor in cazul in care acestea sunt pierdute/distruse din culpa sa;
- rulajul mediu zilnic pentru perioada inchiriata trebuie sa fie pana in limita a 400 km, in cazul depasirii acestuia se percepe o taxa suplimentara stipulata in contract;
- clientul trebuie sa comunice la momentul inchirirerii itinerarul care urmeaza a fi parcurs si numarul estimativ de km care urmeaza a fi parcursi;
- sa nu foloseasca autovehiculul pentru taximetrie, scoala de soferi, activitati de impingere sau tractare, curse, antrenamente, concursuri, in scopul transportarii unor substante periculoase sau activitati ilegale, care pot deteriora starea autovehiculului, sau duce la savarsirea de infractiuni, precum si sa nu ii dea nici o destinatie, alta decat cea pentru transport de persoane/bagaje in regim de inchiriere. In cazul in care autoturismul inchiriat este pus sub sechestru sau distrus/deteriorat de catre autoritati sau client, in urma folosirii lui pentru obtinerea unor foloase necuvenite din transportul unor obiecte sau substante interzise, clientul se afla raspunzator de intreaga contravaloare a autovehiculului.
– animalele de companie (ex.: caini, pisici) pot fi transportate in autoturismele firmei numai in cutii (custi, genti) speciale, inchise pe durata calatoriei;
– sa respecte numarul de pasageri inscrisi in actele masinii și/sau greutatea bagajelor sau a marfurilor transportate (sarcina utila);
– sa nu lase masina nesupravegheata cu cheile in contact, geamuri si usi deschise;
– prelungirea contractului de inchiriere se poate face numai cu acceptul scris al reprezentantului VIPVAN, cu cel putin 24 de ore inainte de expirarea acestuia si numai in limita disponibilitatii autovehiculului, fiind perceput tariful corespunzator din rubrica tarife, aferent noii perioade rezultate. In cazul micsorarii perioadei de inchiriere la initiativa clientului, acceptam restituirea platilor facute anticipat mai putin pentru perioada folosita la care se adauga o penalizare de 150 euro. Pentru inchirierile ce nu depasesc aceasta suma (150 euro), platile deja efectuate nu sunt restituite. La fel se procedeaza si in cazul în care autovehiculul rezervat nu este ridicat, sau nu este ridicat la momentul convenit.
– o rezervare poate fi anulată înainte de începerea închirierii. În cazul anulării, plata în avans deja efectuată pentru închiriere va fi returnată, cu condiţia achitării unei taxe de anulare de 100 euro. Anulările se pot face prin modalitatile de contact puse la dispozitie
– VipVan permite trecerea frontierelor cu autovehiculele companiei in conditiile prevazute in contract;
– acceptam posibilitatea utilizarii autoturismului de catre un sofer aditional; acesta este taxat suplimentar conform prevederilor contractului si este obligatorie mentionarea lui in contractul de inchiriere, fiind necesara prezentarea documentelor acestuia.
– in cazul in care autoturismul se defecteaza din cauze neimputabile clientului, acesta trebuie sa anunte reprezentantul VIPVAN pentru stabilirea conditiilor de restituire a autoturismului, cheilor si a documentelor. In acet caz clientul achita doar contravaloarea serviciilor pentru perioada in care a folosit autoturismul, putand primi in schimb o despagubire in cuantum de maxim 150 euro pentru neplacerile create. Despagubirea se va calcula in functie de pretul platit de client pentru inchirierea unui alt autoturism de la o alta societate.