• Obligatii client
  • Acte necesare
  • Preturi - Garantia
  • Politica privind asigurarea/despagubiri
  • Raspundere client
  • Asigurari/despagubiri
  • Predarea/ preluarea masinii
  • Returnarea masinii
  • Conditii generale
  • Descarcă contract

Obligatii client

– sa detina un permis de conducere national sau international valabil de cel putin 2 ani, scris cu litere latine si sa aiba vârsta minima de 21 ani. Pentru clientii cu varsta sub 25 de ani se aplica o taxa suplimentara de 10 euro/zi;
– sa respecte toate regulile de circulatie aplicate pe teritoriul României si al UE; clientul este direct responsabil penal in cazul savarsirii unei infractiuni;
– sa nu conduca masina sub influenta bauturilor alcoolice, a drogurilor sau a altor substante interzise;
– sa anunte VIPVAN daca masina are probleme tehnice sau de alta natura. Toate interventiile la masina trebuie facute cu acordul scris al VIPVAN într-un service agreat de acesta;
– in caz de accident sau furt clientul are obligatia sa anunte de indata reprezentantii  VIPVAN cu privire la aceste situatii.

Acte necesare

– act de identitate sau pasaport valabil;
– permis de conducere national sau international valabil, conform  conditiilor descrise in capitolul anterior;
-- card de credit valid
 

Preturi - Garantia

- prețurile valabile sunt cele afișate pe site-ul www.vipvan.ro;
- Garanția este de 500 EURO pentru oricare dintre mașinile din parcul nostru; suma reprezentând garanția va fi rambursată integral dacă clientul returnează mașina nedeteriorată la locul, data și ora stabilite în contract. Dacă mașina este livrată avariată, garanția va fi păstrată integral;
- garanția și plata pentru perioada închiriată se realizează fie la momentul inchirierii online/ platii cu cardul (de preferat), fie la momentul livrarii vehiculului și la semnarea contractului de către client;
- plata se face în lei, la cursul de schimb al BNR de la data semnării contractului, în numerar sau cu cardul de credit;
- perioada minimă de închiriere depinde de mașina selectată; unitatea de calcul se face în zile, o zi are 24 de ore; primele 3 ore care depășesc perioada de închiriere calculată pe zi sunt GRATUITE, după această perioadă urmează o nouă zi de închiriere;
- autoturismul este livrat clientului cu rezervorul complet de combustibil, clientul având obligația de a-l livra în aceleași condiții. În caz contrar, se vor aplica prevederile cuprinse în contract.
- clientului i se oferă o mașină curată si este obligat să o livreze în aceleași condiții, în caz contrar, se va percepe o taxă de administrare de 20 de euro, la care se adaugă suma facturii de spălare / întreținere / renovare;
- Clientului și pasagerilor mașinii închiriate este interzis să fumeze în interiorul acestuia
- dacă tapițeria și alte părți ale mașinii sunt arse, tăiate sau deteriorate, garanția se va păstra complet;
- la livrarea autoturismului, clientul are obligația de a verifica vizual starea mașinii și orice deteriorare (zgârieturi, arsuri etc.) sau nereguli sunt înregistrate în procesul verbal de predare/primire, pentru care la returnarea autoturismului  nu se percep comisioane;
- Ieșirea din țara a autoturismului  inchiriat se va face numai cu acceptarea în scris a proprietarului (acest lucru este menționat în contract), iar la întoarcere, clientul este obligat să demonstreze plata vignetelor pentru țările de tranzit, în caz contrar, garanția va fi reținută.
- contractul nu poate fi prelungit  cu suma reprezentând garanția

Politica privind asigurarea/despagubiri

– toate masinile din parcul auto VIP VAN  au asigurare RCA, asigurare CASCO (cu franciza 500 euro), rovinieta pentru Romania, cauciucuri de iarna sau vara in functie de anotimp.
Asigurarea RCA este o asigurare prin care terții prejudiciați în urma unui accident auto, produs din vina conducătorului auto asigurat, primesc despăgubiri pentru daunele materiale și/sau decesul ori vătămările corporale suferite.
În cazul poliței CASCO, aceasta poate  prelua toate cheltuielile apărute ca urmare a producerii evenimentelor asigurate, respectiv avarii sau furt, petrecute în timpul perioadei asigurate.
Riscuri acoperite: Coliziuni, răsturnări, căderi de corpuri pe autovehicul, calamități naturale (trăsnet, explozie, grindină, inundație, furtună, uragan, cutremur, prăbușire sau alunecare de teren, greutatea stratului de zăpadă sau de gheață, avalanșe;Vandalism;Incendiu;Furtul unor părţi componente sau furtul autovehiculului asigurat;Accidente persoane: invaliditate permanentă, deces, incapacitate temporară, cheltuieli medicale;Servicii de asistență rutieră: depanare la fața locului, tractare.
Nu se acorda despagubiri iar asigurarile isi inceteaza efectul in urmatoarele cazuri:
- avarierea partii inferioare a autovehiculului (sasiu, bloc motor, baia de ulei, cutie de viteze) datorate unei actiuni deliberate sau neglijente;
- orice avarie produsa din cauza conducerii autovehiculului pe alte drumuri decat cele publice;
- avarii produse ca urmare a accidentelor deliberate si a celor cauzate de conducerea sub influenta bauturilor alcoolice sau a altor substante interzise care scad capacitatea de a conduce;
- avarii produse ca urmare a accidentelor datorate folosirii autovehiculului la intreceri sau raliuri;
- daca in momentul producerii pagubei, autoturismul a fost condus de alta persoana, in afara celor inscrise in contractul de inchiriere.
Toate acestea atrag plata de daune interese din partea clientului.

Raspundere client


Clientul este raspunzator de:
– plata amenzilor si sanctiunilor primite în perioada în care autovehiculul se afla în folosinta acestuia;
– stricaciunile cauzate de folosirea necorespunzatoare a masinii închiriate;
– stricaciunile cauzate pieselor de rezerva, huselor sau altor bunuri existente în autovehicul;
– in cazul unui accident clientul este obligat sa-l declare la Politie pentru constatarea daunelor si eliberarea procesului verbal de constatare si autorizare a reparatiilor. In cazul in care nu se obtin aceste documente, conform contractului de inchiriere, clientul devine responsabil pentru plata reparatiilor in intregime. Clientul este obligat sa declare la Politie accidentul in toate cazurile: daune cu autor necunoscut, nevinovat, vinovat, accidente minore in parcare, etc. In cazul in care soferul conduce sub influenta bauturilor alcoolice sau drogurilor asigurarea CASCO nu mai este valabila si conform contractului de inchiriere, clientul va fi obligat la plata in intregime a reparatiilor si daunelor aduse firmei noastre.

Asigurari/despagubiri

Nu se acorda despagubiri iar asigurarile isi inceteaza efectul in urmatoarele cazuri:
– avarierea partii inferioare a autovehiculului (sasiu, bloc motor, baia de ulei, cutie de viteze) datorate unei actiuni deliberate sau neglijente;
– orice avarie produsa din cauza conducerii autovehiculului pe alte drumuri decat cele publice;
– avarii produse ca urmare a accidentelor deliberate si a celor cauzate de conducerea sub influenta bauturilor alcoolice sau a altor substante interzise care scad capacitatea de a conduce;
– avarii produse ca urmare a accidentelor datorate folosirii autovehiculului la intreceri sau raliuri;
– daca in momentul producerii pagubei, autoturismul a fost condus de alta persoana, in afara celor inscrise in contractul de inchiriere. 
Toate acestea atrag plata de daune interese din partea clientului.

Predarea/ preluarea masinii

 Predarea – preluarea masinii se va  face la locul convenit de comun acord. Autovehicolul se  va preda curat si cu plinul facut;  alternativ, puteţi cumpăra un rezervor plin de combustibil la momentul închirierii, la un preţ care este competitiv cu staţiile locale de combustibil şi puteţi restitui rezervorul gol. Costul combustibilului nefolosit nu va fi rambursat. 
 Restituirea autovehicolului in alt loc decat cel convenit  sau in alte conditii decat cele agreate, se va face doar cu acordul VIPVAN; altfel vor fi generate taxe suplimentare conform prevederilor din contractul semnat.

Returnarea masinii

– clientul este obligat sa contacteze firma SC DM COMOD SRL cu cel putin 3 ore înainte de restituirea  masinii;
– orice intarziere neanuntata care depaseste ora stabilita prin contract cu 3 ore, va fi semnalata Politiei;
– autoturismul va fi predat cu plinul facut (va recomandam sa pastrati ultimul bon de alimentare), cu exceptia cazului in care ati ales varianta achizitionarii unui plin de combustibil la momentul preluarii masinii;

Conditii generale

- clientul suporta toate cheltuielile legate de refacerea documentelor, cheilor, accesoriilor in cazul in care acestea sunt pierdute/distruse din culpa sa;
- rulajul mediu zilnic pentru perioada inchiriata trebuie sa fie pana in limita a 400 km, in cazul depasirii acestuia se percepe o taxa suplimentara stipulata in contract;
- clientul trebuie sa comunice la momentul inchirirerii itinerarul care urmeaza a fi parcurs si numarul estimativ de km care urmeaza a fi parcursi; 
- sa nu foloseasca autovehiculul pentru taximetrie, scoala de soferi, activitati de impingere sau tractare, curse, antrenamente, concursuri, in scopul transportarii unor substante periculoase sau activitati ilegale, care pot deteriora starea autovehiculului, sau duce la savarsirea de infractiuni, precum si sa nu ii dea nici o destinatie, alta decat cea pentru transport de persoane/bagaje in regim de inchiriere. In cazul in care autoturismul inchiriat este pus sub sechestru sau distrus/deteriorat de catre autoritati sau client, in urma folosirii lui pentru obtinerea unor foloase necuvenite din transportul unor obiecte sau substante interzise, clientul se afla raspunzator de intreaga contravaloare a autovehiculului.
– animalele de companie (ex.: caini, pisici) pot fi transportate in autoturismele firmei numai in cutii (custi, genti) speciale, inchise pe durata calatoriei;
– sa respecte numarul de pasageri inscrisi in actele masinii și/sau greutatea bagajelor sau a marfurilor transportate (sarcina utila);
– sa nu lase masina nesupravegheata cu cheile in contact, geamuri si usi deschise;
– prelungirea contractului de inchiriere se poate face numai cu acceptul scris al reprezentantului VIPVAN, cu cel putin 24 de ore inainte de expirarea acestuia si numai in limita disponibilitatii autovehiculului, fiind perceput tariful corespunzator din rubrica tarife, aferent noii perioade rezultate. In cazul micsorarii perioadei de inchiriere la initiativa clientului, acceptam restituirea platilor facute anticipat mai putin pentru perioada folosita la care se adauga o penalizare de 150 euro. Pentru inchirierile ce nu depasesc aceasta suma (150 euro), platile deja efectuate nu sunt restituite. La fel se procedeaza si in cazul în care autovehiculul rezervat nu este ridicat, sau nu este ridicat la momentul convenit.
– o rezervare poate fi anulată înainte de începerea închirierii. În cazul anulării, plata în avans deja efectuată pentru închiriere va fi returnată, cu condiţia achitării unei taxe de anulare de 100 euro. Anulările se pot face prin modalitatile de contact puse la dispozitie
– VipVan  permite trecerea frontierelor cu autovehiculele companiei in conditiile prevazute in contract;
– acceptam posibilitatea utilizarii autoturismului de catre un sofer aditional; acesta este taxat suplimentar conform prevederilor contractului si este obligatorie mentionarea lui in contractul de inchiriere, fiind necesara prezentarea documentelor acestuia.
– in cazul in care autoturismul se defecteaza din cauze neimputabile clientului, acesta trebuie sa anunte reprezentantul VIPVAN pentru stabilirea conditiilor de restituire a autoturismului, cheilor si a documentelor. In acet caz clientul achita doar contravaloarea serviciilor pentru perioada in care a folosit autoturismul, putand primi in schimb o despagubire in cuantum de maxim 150 euro pentru neplacerile create. Despagubirea se va calcula in functie de pretul platit de client pentru inchirierea unui alt autoturism de la o alta societate.

Descarcă contract

Citeste Termeni & Conditii varianta completa